In buzzrowenta buzzstore ExpertiseBrushActive review rowentaromania

REVIEW: Peria rotativă Rowenta Expertise Brush Activ Nano Smart

Dragele mele,


Pentru ca am avut o perioada horror la job , in care abia am reusit sa fug de la servici dupa ora 18 (plecata fiind de acasa de la 7.30) nu am reusit sa adun timp s energie pentru nici o postare. Am in draft cateva , incepute....insa asteapta cumintele "vremuri mai bune" :))) 

Azi am hotarat sa va scriu cateva cuvinte despre ultimul produs primit spre testare pe platforma BuzzStore, adica peria rotativă Rowenta Expertise Brush Activ’

Produsul arata cam asa:



Incep cu cateva detalii tehnice


  • un sistem de uscare optimizat: acest sistem oferă o distribuire optimizată a aerului şi a căldurii facand uscarea parului mai rapida si mai usoara.
  • depozitare uşoară: design ultra compact + husă de protecţie (care e de mare ajutor atunci cand leci in concediu, de exemplu)
  • uşor de transportat: datorită dimensiunilor reduse, poate fi integrat uşor în orice bagaj;
  • foarte usor in greutate :important atunci cand ai un par lung si des ca al meu , reusesti sa iti usuci parul fara sa te enervezi si fara sa iti faci o mie de nervi
  • rotaţie automată: şuviţa de păr se înfăşoară automat în jurul periei printr-o mişcare lină, fiind uscată şi stilizată în acelaşi timp;
  • setări pentru toate tipurile de coafuri: rotaţie stânga/dreapta, 2 setări de temperatură şi funcţie de aer rece;
  • două perii de dimensiuni diferite: 30 si 50 cm (pentru diverse lungimi de par)

Podusul vine cu protecţii pentru perii- te ajuta sa le depozitezi mai ok, fara sa risti sa ti se scrice  forma lor  . Ultimul lucru, insa nu cel mai putin important , este usor de curăţat: are o grilă detaşabilă pentru o utilizare de lungă durată.

Sfaturi utile atunci cand vrei sa folosesti o perie rotativa:


  • Se recomandă uscarea incompletă cu peria rotativă, scoţând peria de pe aparat( eu folosesc peria asta de fiecare data cand o usuc pe Ioana, am renuntat la foehn, peria face mai putin zgomot iar rezultatele sunt aceleasi)
  • Se utilizeaza peria de diametru mare pentru aranjarea generală a coafurii, iar peria cu diametru mic se utilizează pentru a accentua finisajele- eu folosesc doar peria cu diametru mare , nu am rabdare sa finisez nimic
  • Se recomandă a se utiliza peria la rădăcina părului fără a acţiona rotaţia, pentru uscare, urmând că rotaţia automată a periei să fie apăsată, coborând încet către vârfuri, până când şuviţa este complet uscată;



Parerea mea dupa ce am testat produsul ?

Desi ma asteptam sa imi placa - eu aveam deja (si o foloseam de fiecare data cand imi spalam parul) o perie tot marca Rowenta am ramas placut surprinsa de efectele ei: e mai compacta decat modelul vechi pe care il aveam eu si muult mai usoara. Iar lucrul asta e ataaat de important in ceea ce ma priveste atunci cand vine vorba e o perie, nici nu va imaginati. E destul de greu sa iti usuci si coafezi un par lung si des asa ca daca peria e si ea grea, sfarsesti prin a fi nervoasa si ....necoafata:))
Asa ca ...mie imi place. Sincer imi place!
Sunt convinsa ca e mai usor de folosit atunci cand parul e ceva mai scurt , insa e ok si asa. Chiar imi ajuta parul sa arate mai frumos, iar lucrul asta ma face sa o ador :)


Acum la sfarsit , va las un link catre primul meu review video- tocmai ce l-am incarcat pe Youtube. Daca aveti rabdare sa va uitati pana la sfarsit , si imi scuzati emotiile si balbele, nu bagati in seama setarile aparatului- raman datoare:))) Ah, si vreau si feedback :P 

https://www.youtube.com/watch?v=6G0eQioGec0


Voi? Ati folosit vreodata vreo perie rotativa? 

Related Articles

1 comentarii:

Recent Post